Louis Charden-ը հաղթել է հեղինակավոր The Dieline Awards մրցույթում
Louis Charden-ը հաղթել է հեղինակավոր The Dieline Awards մրցույթում

Մայիս 7

մեկնաբանել

4670 դիտում

Հայաստանյան «Բեքբոն Բրենդինգ» (Backbone Branding) ընկերությունը The Dieline Awards 2015 մրցանակաբաշխության Place Fresh & Prepared Food անվանակարգում արժանացել է առաջին մրցանակի՝ Louis Charden սրճարանի բրենդն ամբողջությամբ ստեղծելու համար:
Հայտնի են Երեւանի միջազգային կոմունիկացիաների բիենալեի հաղթողները
Հայտնի են Երեւանի միջազգային կոմունիկացիաների բիենալեի հաղթողները

Հոկ 22

մեկնաբանել

4672 դիտում

Հայտնի են Հոկտեմբերի 16-ից 18-ը կայացել է Երեւանի միջազգային կոմունիկացիաների բիենալեի հաղթողների անունները:
Հայտնի է Երեւանի միջազգային բիենալեի  ծրագիրը
Հայտնի է Երեւանի միջազգային բիենալեի ծրագիրը

Հոկ 7

մեկնաբանել

4261 դիտում

Բիենալեի հիմնական անվանակարգերն են` հեռուստատեսային եւ տեսագովազդ, տպագիր եւ արտաքին գովազդ, թվային եւ նոր մեդիա, Ռադիո գովազդ, գրաֆիկ դիզայն, մարքեթինգային արշավներ, PR արշավներ, գիրք, սոցիալական գովազդ:
Միջազգային բիենալեի շրջանակում կստեղծվի Արցախի բրենդը
Միջազգային բիենալեի շրջանակում կստեղծվի Արցախի բրենդը

Հոկ 2

մեկնաբանել

4859 դիտում

Բիենալեն նվիրված է Արցախին, այդ իսկ պատճառով միջոցառումից հետո աշխարհի տարբեր երկրներից հրավիրված մարքեթինգի, բրենդի, դիզայնի միջազգային կարգի մասնագետները կայցելեն Արցախ:
«Պոպոք» բիենալեին կմասնակցեն հեղինակավոր փառատոններում հաղթանակած աշխատանքները
«Պոպոք» բիենալեին կմասնակցեն հեղինակավոր փառատոններում հաղթանակած աշխատանքները

Օգ 29

մեկնաբանել

3899 դիտում

Այս տարվա «Պոպոք»-ի մրցույթին կմասնակցեն միայն միջազգային հայտնի փառատոնների կարճ ցուցակում ընդգրկված կամ հաղթող ճանաչված աշխատանքները:
«Պոպոք» գովազդի միջազգային 4-րդ փառատոնը կմեկնարկի հոկտեմբերի 16-ին
«Պոպոք» գովազդի միջազգային 4-րդ փառատոնը կմեկնարկի հոկտեմբերի 16-ին

Օգ 15

մեկնաբանել

4947 դիտում

Այս տարի հոկտեմբերի 16-18-ը Երեւանում կանցկացվի «Պոպոք» գովազդի միջազգային 4-րդ փառատոնը:
Ավելին