Հայաստանյան «Բեքբոն Բրենդինգ» (Backbone Branding) ընկերությունը The Dieline Awards 2015 մրցանակաբաշխության Place Fresh & Prepared Food անվանակարգում արժանացել է առաջին մրցանակի՝ Louis Charden սրճարանի բրենդն ամբողջությամբ ստեղծելու համար:
Բիենալեի հիմնական անվանակարգերն են` հեռուստատեսային եւ տեսագովազդ, տպագիր եւ արտաքին գովազդ, թվային եւ նոր մեդիա, Ռադիո գովազդ, գրաֆիկ դիզայն, մարքեթինգային արշավներ, PR արշավներ, գիրք, սոցիալական գովազդ:
Բիենալեն նվիրված է Արցախին, այդ իսկ պատճառով միջոցառումից հետո աշխարհի տարբեր երկրներից հրավիրված մարքեթինգի, բրենդի, դիզայնի միջազգային կարգի մասնագետները կայցելեն Արցախ: